Головна сторінка / main page
Новини Керівництво Комісії Рішення контракти
Розділи сайту

 
 
 
 
Оголошення
Оголошення!!!

ОГОЛОШЕННЯ

22 травня 2018 року у мальовничому лісовому урочищі «Прощаниця»   відбудеться вшанування українських Героїв.

В рамках заходу: поминальна панахида та мітинг – реквієм.

Початок о 13.00 год.

Запрошуємо усіх охочих і небайдужих жителів та гостей району взяти участь у заходах,  віддати шану звитязі багатьох поколінь українських Героїв, учасників національно-визвольних змагань.

Оргкомітет

Оголошення!!! (01)
Оголошено конкурс!!!

Оголошено новий конкурс з відбору адвокатів, які залучаються

для надання безоплатної вторинної правової допомоги

Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.04.2018 № 1335/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 02 травня 2018 року по 21 червня 2018 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).

Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:

1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 2  по 22 травня, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом та регіон, у якому адвокат проходитиме індивідуальну співбесіду з конкурсною комісією; завантажити посвідчені (підписані) адвокатом скановані копії заяви, усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу), свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (у довільній формі обсягом до 500 слів).

УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).

2) Протягом 24 - 31 травня 2018 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).

3) Протягом 11 - 12 червня 2018 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.

УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.

Крім того, з 4 по 6 червня 2018 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами документи, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосованих до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.

Порядок і умови укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.

Контакти для зворотного зв’язку з адвокатами:

Поплавська Галина Євгенівна, головний спеціаліст відділу взаємодії з адвокатами та органами адвокатського самоврядування управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044)  486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), halyna.poplavska@legalaid.gov.ua

Боровльов Дмитро Дмитрович, головний спеціаліст відділу моніторингу якості правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044)  486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), dmytro.borovlov@legalaid.gov.ua.

_____________________________________________

Переглянути порядок і умови проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений постановою КМУ від 28 грудня 2011 р. № 1362 (у редакції постанови КМУ від 9 серпня 2017 р. № 575).

Переглянути Порядок і умови укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджені постановою КМУ від 11.01.2012 № 8.

Переглянути наказ Мін’юсту від 13.11.2017 № 4300/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги».

Переглянути Порядок оцінювання адвокатів за результатами конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги, затверджений наказом Мін’юсту від 13.11.2017 № 3552/5.

 

До уваги депутатів!!!

Голова районної ради  Андрій Бадзюнь підписав розпорядження № 33 -р « Про скликання позачергової   сесії районної ради  сьомого скликання».  

- Про внесення змін до рішення районної ради від 22 грудня 2017 року  № 22/5  « Про районний бюджет на 2018 рік».

 - Про безоплатну передачу майна спільної власності територіальних громад сіл та селища району у власність територіальної громади Іваничівської селищної ради.

- Інші 

 Сесія відбудеться 27 квітня 2018 року   в залі засідань  районної ради.

Початок пленарного засідання о 10.00. год.

 

Керуюча справами                      Ніна Шумська

До уваги депутатів!!!

Голова районної ради   Андрій Бадзюнь підписав розпорядження № 31 -р « Про скликання чергової двадцять п’ятої сесії районної ради  сьомого скликання».   

 Сесія відбудеться 31  травня 2018 року   в залі засідань  районної ради.

Початок пленарного засідання о 10.00. год. 

Шановні депутати   районної ради та усі розробники проектів рішень!

Виконуючи норми  Закону України «Про доступ до публічної інформації», просимо Вас  

пропозиції до порядку денного сесії та проекти рішень подати у виконавчий апарат районної ради до 30 квітня 2018 року.

 

Керуюча справами                      Ніна Шумська

УВАГА!!! Резюме лікарів загальної практики-сімейної медицини

ЗРОБИ КРОК В УСПІШНЕ МАЙБУТНЄ!

Університет державної фіскальної служби України із багаторічною історією став унікальним вищим навчальним закладом початку третього тисячоліття. Окрасою та гордістю Університету є факультет підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників податкової міліції. Завдяки потужній матеріальній базі, унікальній системі підготовки та максимально зручним та комфортним умовам що створені на Факультеті для навчання та самореалізації, наші випускники отримують професійні знання що робить їх бажаними в таких державних структурах як, майбутня служба фінансових розслідувань, НАБУ, НАЗК, Національна поліція, прокуратура та ін. Оскільки сферою діяльності випускників Факультету є виявлення, розкриття та попередження злочинів у сфері фінансів.

          Запрошуємо всіх до нашої великої, дружньої, родини. Адже саме Ви – майбутнє економічної безпеки нашої держави!

ЗРОБИ КРОК В УСПІШНЕ МАЙБУТНЄ! (01)

 

ЗРОБИ КРОК В УСПІШНЕ МАЙБУТНЄ! (02)
ЗРОБИ КРОК В УСПІШНЕ МАЙБУТНЄ! (03)
ЗРОБИ КРОК В УСПІШНЕ МАЙБУТНЄ! (04)

 

За додатковою інформацією звертайтесь:

Тел.:0665178298

Веб-сайт сайт:  http://www.fpm.org.ua

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100021601913716

 

Оголошено конкурс!!!

   Іваничівська районна рада

відповідно до рішення районної ради від 15.06 2014 року № 24/7

Оголошує конкурс

про  передачу в оренду нерухомого майна -  тепломереж,

по яких проводиться транспортування теплової енергії,

що належать до спільної власності територіальних громад  сіл та селища району

  1. Назва об’єкта оренди, його місце знаходження :
  • тепломережа протяжністю 960 м, від котельні, що знаходиться за адресою смт.Іваничі,  вул. Жукова, 6а;
  •  тепломережа протяжністю 310 м від котельні, що знаходиться за адресою смт.Іваничі вул. Банківська, 6

об’єкти  перебувають на балансі відділу освіти та молоді Іваничівської райдержадміністрації;

 Балансоутримувач майна:  відділу освіти та молоді Іваничівської   райдержадміністрації;

Орган управління майном:  Іваничівська районна рада;

Мета використання орендованого об’єкта: транспортування теплової енергії 

 

  1. Назва об’єкта оренди та його місце знаходження:  

- тепломережа протяжністю 170 м, від котельні,  що знаходиться за адресою смт. Іваничі вул.Грушевського 45 ; 

Балансоутримувач майна:    Іваничівська центральна районна лікарня;   

Орган управління майном:  Іваничівська районна рада;

Мета використання орендованого об’єкта : транспортування теплової енергії;

Для учасників конкурсу, які є юридичними особами:

  • копії установчих документів (свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (за наявності), виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб (датою видачі не пізніше 1 (одного) місяця), свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, статут підприємства, наказ про призначення керівника підприємства);
  • ліцензія на здійснення юридичною особою окремого виду діяльності (у разі необхідності);
  • належним чином оформлена довіреність, видана представнику  юридичної особи з наданням повноважень щодо збільшення розміру орендної плати безпосередньо на конкурсі;
  • заява про оренду (заявка на участь у конкурсі);
  • відомості про фінансовий стан (платоспроможність учасника конкурсу);
  • техніко-економічні обґрунтування укладення договору оренди (пропозиції щодо експлуатації об’єкта);

 

Для фізичних осіб - суб’єктів підприємницької діяльності:

документ, який посвідчує особу (копія паспорта – стор. 1, 2, 11);

належним чином оформлена довіреність, видана представнику  фізичної особи з наданням повноважень щодо збільшення розміру орендної плати безпосередньо на конкурсі;

заява про оренду (заявка на участь у конкурсі);

копія свідоцтва про державну реєстрацію як підприємця;

декларація про доходи;

техніко-економічні обґрунтування укладення договору оренди (пропозиції щодо експлуатації об’єкта).

Документи приймаються у  виконавчому апараті Іваничівської районної ради  за адресою:  45300,  смт.Іваничі, вул.Грушевського, 13

Конкурсні пропозиції надаються у конвертах з написом «На конкурс», і не можуть бути гіршими, ніж початкові умови, запропоновані конкурсною комісією.

За додатковою інформацією звертатися по тел.:  2-10-70

"Пряма" телефонна лінія

ПОГОДЖУЮ    

Голова Іваничівської районної ради

___________________     А.Бадзюнь

 

 

 

 

ГРАФІК

«прямих» телефонних ліній голови районної ради Андрія Бадзюня

у березні  2018 року

 

«Пряма» телефонна лінія –  26 березня  2018 року  з 11.00 до 13.00                    за номером 2-10-52

УВАГА!!!

УВАГА!!! (01)
Увага!

З 1 лютого Держгеокадастр розпочинає передачу сільськогосподарських земель у власність об’єднаних територіальних громад

 

Уряд схвалив розпорядження щодо передачі земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну власність об’єднаних територіальних громад. Відповідне рішення було ухвалено сьогодні, 31 січня, на засіданні Кабінету Міністрів за ініціативи Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана.

Як зазначив Прем’єр-міністр, оскільки парламентська дискусія з цього питання затягується, Уряд знайшов механізм, який в межах чинного законодавства дозволяє передати землі сільськогосподарського призначення у власність об’єднаних територіальних громад.

«Ми маємо ОТГ повноцінно передати землі для того, щоб вони повноцінно управляли цими землями. Я обіцяв, що землі будуть передані і це рішення буде виконано. З завтрашнього дня жоден геокадастр країни не має права приймати одноосібні рішення», – наголосив Прем’єр-міністр Володимир Гройсман.

Презентуючи механізм передачі земель сільськогосподарського призначення державної власності у комунальну, перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Максим Мартинюк зазначив, що алгоритм дій не складний і включає 4 етапи.

Зокрема, це – клопотання ОТГ до відповідного головного управління Держгеокадстру про передачу земель; інвентаризація земель в межах ОТГ; реєстрація земельних ділянок у кадастрі; передача земель в комунальну власність.

Щодо таймінгу, то процес розпочнеться вже завтра та триватиме до кінця року. Першу передачу земель планується здійснити уже в березні цього року.

Для висвітлення стану передачі земель об’єднаним територіальним громадам створено спеціальний портал (otg.land.gov.ua) та для отримання оперативних консультацій з даного питання від фахівців Держгеокадастру запроваджено функціонування гарячої лінії (0 800 502 528).

Довідково:

За даними Мінрегіону, в Україні створено 665 об’єднаних територіальних громад, на території яких знаходиться орієнтовно 759 тис. га земель сільськогосподарського призначення державної власності, які потенційно можуть бути передані у комунальну власність.

Прийняте Урядом рішення удосконалить механізм управління у сфері земельних ресурсів, дозволить чітко і прозоро формувати дохідну частину місцевих бюджетів в частині плати за землю. У свою чергу, це стимулюватиме територіальні громади до добровільного об’єднання з метою формування спроможних органів місцевого самоврядування.

 

 

 

Інформація для учасників АТО

23 січня 2018 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 18  « Про внесення змін до Стратегії удосконалення механізму управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними».

Кабінет Міністрів на засіданні 17 січня переглянув та конкретизував стратегію держави в частині виділення земельних ділянок учасникам АТО, забезпечивши максимально широкий доступ до отримання цієї пільги.

Постановою внесено зміни до «Стратегії удосконалення механізму управління в сфері використання та охорони земель сільськогосподарського призначення державної власності та розпорядження ними», якою закріплюється першочерговість забезпечення земельними ділянками учасників антитерористичної операції незалежно від площі земельних ділянок, право оренди на які було продано.

Зверніть увагу!

Шановні депутати районної ради та усі розробники проектів рішень!

Виконуючи норми  Закону України «Про доступ до публічної інформації», просимо Вас    пропозиції до порядку денного сесії та проекти рішень подати у виконавчий апарат районної ради до 14 лютого 2018 року.

Керуюча справами                      Ніна Шумська

Cкликано чергову двадцять третю сесію районної ради

 ОГОЛОШЕННЯ

  Голова районної ради   Андрій Бадзюнь  26 січня підписав розпорядження № 5 -р « Про скликання чергової двадцять третьої сесії районної ради  сьомого скликання».   

 Сесія відбудеться 15  березня 2018 року   в залі засідань  районної ради.

Початок пленарного засідання о 10.00. год.

Виїзний прийом громадян головою районної ради

ОГОЛОШЕННЯ

1 лютого 2018 року голова Іваничівської районної ради Андрій Бадзюнь проведе виїзний прийом громадян Грибовицької сільської ради. Прийом буде проводитись у приміщенні Грибовицької сільської ради з до 10.00 до 13.00 год.

До уваги жителів та гостів району!!!

До уваги жителів та гостів району!!! (01)
сторінки: 1   2   >   >>  


Привітання
Привітання голови РР (01)


Щиро вдячний Вам за те, що завітали на офіційний сайт Іваничівської районної ради

З повагою, голова Іваничівської районної ради Андрій Бадзюнь


Анонси подій / annunciation

Погода / weather